مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:402022-10-26سياسي

فارس من| مطالبه لغو کسر 20 درصدی از حقوق دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی


دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی مصوبه ای به دانشجویان خود اعلام کرده است که از این پس از حقوق دانشجوبان 20درصد کسر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس؛ در چندماه اخیر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی مصوبه ای به دانشجویان خود اعلام کرده است که از این پس از حقوق دانشجوبان 20درصد کسر خواهد شد.

این مصوبه برای برخی دانشجویان این دانشکده اجرا شده است.

تعدادی از دانشجویان دانشگاه شهید رجایی با ثبت کمپینی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس نسبت به این مصوبه معترض و خواستار لغو آن شدند.

این کمپین تا امروز بیش از 1400 امضا دارد.

سردبیر این سوژه به خبرنگار فارس گفت: مسئولان دانشگاه می گویند که ما کسری بودجه داریم و طبق قانون متعهدین به خدمت می خواهند 20درصد از حقوق ما را کسر کنند.

وی افزود: اگرچه شاید از نظر قانونی این کار برای مسئولین دانشگاه منعی نداشته باشد اما ما دانشجویان هنگام انتخاب دانشگاه روی این حقوق حساب کرده ایم.

خیلی از ما با فاصله های ده تا 12ساعت از محل زندگی مان به دانشگاه می آییم و علاوه بر این در رشته هایی مثل مهندسی هزینه تحصیل سنگین است.

سردبیر این سوژه همچنین گفت: بسیاری از دانشجویان رتبه هایی داشتند که می توانستند در دانشگاه های مطرح دیگر هم درس بخوانند، اما تسهیلات هر دانشگاهی در انتخاب آن موثر است و نباید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه لغو کسر 20 درصدی از حقوق دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

فارس من| مطالبه لغو کسر 20 درصدی از حقوق دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی